У зв'язку із ситуацією, що склалася у світі та безпосередньо в Україні, центральна сервісна служба, виконуючи розпорядження державних органів, працює у штатному режимі, але з урахуванням усіх вимог щодо організації роботи.
Сервісні центри на території України працюють відповідно до карантинних умов роботи міста, у якому вони перебувають. Ми, як Центральний сервісний центр, у цьому випадку не можемо впливати на їхній графік роботи.
У разі гарантійного випадку, Ви також можете звертатися безпосередньо до Продавця.
У свою чергу, ми ухвалили рішення про продовження терміну гарантії на час дії карантину з моменту звернення, у разі неможливості своєчасного сервісного обслуговування у разі виникнення гарантійного випадку.
Просимо вибачення за незручності і сподіваємося на розуміння.
Будьте уважні та відповідальні! Бажаємо міцного здоров'я!